Ludd-Luder!

       2009-08-03 @ 22:54:45
Jag är verkligen helt slut. Hatar det här jävla jobbet, får fan ingen tid över. Måste gå och lägga mig i samma tid som tioåringarna på området men det går inte sova då för de femtonåriga moppekillarna väsnas utanför fönstret. Sen måste jag gå upp efter några timmar, när jag sover som djupast, och vandra långt upp åt helvete. AAAAAH!

Idag har vi gått upp, lagat mat, sett på film och nu ska jag sova. Suger! Men vi lagade fruktansvärt god mat, pasta- och laxsallad med citrondressing som smakade himelsk! Nästa gång ni ska äta fisk så gör den här dressingen I tell you.

Citrondressing:
2 dl creme fraiche
rivet skal och pressad saft av 1/2 citron
1 msk flytande honung
2 krm salt

Bild från arla.se

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Den dressingen ska jag testa nån gång :)



Btw, det är samma här. Slutar 18.00 varje dag. Kommer hem, äter, duschar, lägger mig framför tvn. Hehe gött liv, lever typ för helgen.

2009-08-04 @ 09:06:20
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback