Konstigaste Samtalet

       2009-08-25 @ 17:18:02
Vaknade klockan nio av att mobilen ringde. Hann se att det var ett 08-nummer men svarade ändå, jag var ju helt yrvaken. Snubben i andra änden sa vad han hette och frågade om hans namn säger mig någonting. Jag svarade helt förvirrat nej. Han hade nämligen hittat mitt nummer i sin mobil och var så nyfiken på vem jag var, han trodde att vi tagit kontat med varandra på internet på något sätt. Jag fattade ingenting men han berättade att han var fotograf och lärare, då sa jag att det nog har med foto att göra eftersom jag precis läst foto på gymnasiet. Då jävlar gick han igång, "Jahaa, så du gick ut nu i våras? Hur gammal är du då? Jasså, brukar du stå framför kameran också? Ne, bara bakom, okej. Är du i Stockholm någon gång då? Ja, det kanske är lite långt att åka men om det är okej med dig kan jag ju åka ner till dig, så kan jag bjuda dig på lunch!". Jag blev helt jävla ställd, vad säger man? "Ööööh.. Jaa, eehh, det kanske vi skulle kunna.." och så sa han att vi kan ju göra fotojobb tillsammans, det skulle verkligen vara trevligt att ses! Här avbröt jag, "Du får ha det så bra, hejdå!"

Fattar fortfarande inte vem han var.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

hahaha wtf??!

2009-08-25 @ 17:31:38
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kaisa

men hallå kan det inte vara han fotografen du vet som var o hälsade på som jobbade med att åka runt o fota "låtsasmodeller" och som sa att vi fick praktisera hos han om vi ville?

2009-08-26 @ 03:10:29
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback