Fuck It!

       2009-08-15 @ 00:07:05
Jag har suttit hur länge som helst nu och försökt vara en cool bloggare genom att försöka plocka ihop en önskeoutfit, men det går inte! Hittar fan ingenting snyggt.

Det är så typiskt, när man bara slökollar på internet hittar man massor man vill ha, men när man väl försöker hitta något går det inte.

Jag har hur som helst tänkt ett tag att jag vill bli mer "tjejig". Känna mig mer kvinnlig och attraktiv helt enkelt. Jag tycker ju det är kul med mode och att göra mig fin, men jag har aldrig riktigt tagit tag i det.

Ska börja köpa mer klänningar och sånt. Gå i klackar är en stor dröm, haha.


De här puddingarna hade gärna fått pryda mina fötter.

Kommentarer
Postat av: nadine

sjuuuukt snygga skor :D ses snart? pusspådig!

2009-08-15 @ 14:09:21
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Catty

så kände jag också innan.. men sen i somras kom det - nu använder jag klänningar och högklackade gladiatorsandaler.. känns konstigt - men fint :)

2009-08-18 @ 09:39:51
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback