Fin Helg

       2009-08-31 @ 16:54:44
Orkar inte riktigt skriva, men vi drog hem till Jönköping sent på fredagen, åkte iväg tidigt på lördagen och handlade och grejer, sen bar det av till Nadines stuga där det skulle vara kräftskiva. Vi åkte lite båt, spelade kubb, grillade lite, bastade och chillade innan det lite senare var dags att plocka fram räkorna. Dans och alkohol och prat och skratt hela kvällen och halva natten. Somnade vid fyra tror jag på golvet. Var svårt att få sovplats till 15 pers på så liten yta.

Det var hur kul som helst, även om vissa människor verkligen inte vet hur man beter sig. Men tack Nadine för att vi fick komma!

Drog tillbaka till Uddevalla igår och inatt jobbade jag min sista natt, sjukt skönt! Men nu är jag arbetslös, inte lika skönt I tell you. Får börja leta nytt direkt.


Jag fick skärpet att funka! Klänningen gick till
mitten av låren och till det körde jag svarta leggings.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Lycka till med jobbsökandet gullet =)

2009-08-31 @ 18:01:55
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: nadine

mmmh, sexy! hihi. det var skitkul att ni kom :D weee :* Puss!

2009-09-01 @ 09:46:48
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback