Festivalens..

       2009-08-03 @ 15:17:22
dummaste: Jag träffar CK och är lite full men vill inte verka fjortis (som förra gången) så jag tar hans hand, hälsar och säger "Jag uppskattar verkligen din musik!" och får som svar "Oj, vad formellt!" Doh!

random: Jag och Linda sitter och äter då en färgglad tranceneger kommer fram och frågar om han får smaka. Vi försöker förklara för honom att vi inte kan bjuda hela Emmaboda på mat varje gång vi äter och att han får köpa egen mat. Då slänger han en hundralapp på oss och säger "Nästa gånga det kommer fram en färgglad neger så ska ni inte vara snåla! Jag hatar snåla människor" Vi klagade inte.

bästa band: Den här är svår, men bästa spelningen var nog fan Boys Noiz. Det var helt galet! Verkligen alla dansade, jag var lagom lullig och det var fina människor. Tummen upp!

besvikelse: Fucking Nordpolen. Jag visste att han var kass live, men herreguuuud. Det lät verkligen hemskt, man hörde inte vad han sjöng. Det var bara massa jävla bas. Dessutom var ha nog lite kalas för han glömde hela rader och typ bara allmänt sket i det. Kääääss!

roligaste: Jag och Ninjan hookar upp med några sköna stockholamare. Han lurar dem att han är från Skåne så han pratar skånska verkligen hela kvällen! Och han är inte ens bra på det. När han kör sin imitation av Bamse-parodin är skånskan som bortblåst men de märker ingenting. 

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Vilket var bäst, hultsfred eller emmaboda? :)

2009-08-03 @ 17:05:56
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: kmulls

Jag vet faktiskt inte, kan inte bestämma mig! Men tror emmaboda var bäst. :D

2009-08-03 @ 19:02:08
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback