Surfittan i Cafeterian

       2009-04-01 @ 10:32:09
Igår gick jag till skolcafeterian fem minuter innan de stängde..

Jag: Ursäkta, har ni inga mackor kvar?
Surfittan: *kollar där mackorna brukar ligga* Nä, ser du några mackor där eller?
Jag: *hur trevlig som helst* Nä, men jag tänkte att ni kanske tagit bort dem för dagen.
Surfittan: Ja, jag tar nog bort mackorna fem minuter innan vi stänger! Nähädu, riktigt så dum är jag inte.

VAD FAN ÄR HENNES PROBLEM?! I tre år har hon varit bitterbitterbitter. Ska bli så fruktansvärt skönt att slippa henne efter studenten. Helt oprovocerat hugger hon mot en, även om man är jättetrevlig. Hon skulle behöva sig ett nyp.

Kommentarer
Postat av: nadine

sånt kan verkligen förstöra ens dag.

2009-04-01 @ 14:33:54
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback