StorbokarN

       2009-04-16 @ 23:50:54
Idag hade jag bara en lektion som jag struntade i att gå på. Tyckte jag förtjänade att sova ut efter en hektiskt dag igår.

Satt och skrev rätt länge på min projektrapport tills jag kom på att jag skulle jobba idag! Jag skyndade mig till bussen men kom ändå en halvtimme för sent. Skulle egentligen jobbat en halvtimme längre än alla andra istället, men jag märkte att folk inte ville ha telefonsamtal så sent, så jag jobbade bara över tio minuter. Trots att jag jobbade tjugo minuter mindre än alla andra fick jag in mest bokningar av alla! Jag fick massa beröm och blev stolt, haha. Det kändes bra.

Jag tror inte jag ska jobba imorgon, tror jag står som reserv, får ringa och kolla imorgon. Hoppas verkligen verkligen verkligen inte det, för jag skulle kunna döda för att få ta det lugnt en kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback