Sliver

       2009-05-01 @ 01:15:48
Alltså.. Jag hade egentligen inte tänkt att skriva nu, men jag kom hem nyss och kände att sova är ingeting för mig så jag satte mig och läste bloggar och så råkade jag logga in på blogg.se och så råkade jag börja skriva ett inlägg.. Ops.

Det var förfest här hemma hos mig, och det var helt okej faktiskt. Jag var en bra värd och bjöd på mackor till de som var hungriga och filtar till de som frös på altanen. Sen råkade vi ha sån tur att vi hade en nykter tös i vårt sällskap så hon körde in till stan. Där var det Bongo och Happy Hour för hela slanten i en timme eller två tills vi drog vidare till Sliver för studentfest.

Det var första och sista gången jag var där. GIGANTISKT. Och helt nytt och fräsht och späjsat. Jag överdriver inte, helt galet, och verkligen packat med folk, man kunde inte gå någonstans. Det blev mest dans och sen tröttnade vi på musiken som sprängde öronhinnorna. Jag fick skjuts hem och livet leker!

Ett mycket trevligt valborg och jag tackar tjejerna för det!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack själv! och du var bästa värden hörru! :D

och nu har jag redan varit uppe o duschat. DUKTIGT, haha. vi höres o synes och ha det så kul i uddevalla! :*

2009-05-01 @ 07:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback