Pissdag

       2009-04-23 @ 11:19:43
Gött att det verkligen går som i en barg-och-dalbana.

Vaknade av att den där jävla tjurtanten ringde mig och skällde och klagade konstant i 10 minuter på att skärmarna är borta och att hon har minsann inte tid att fixa det och alla får ta ansvar för sin del och att jag får ta och hitta dem nu, NUNUNU, annars får jag betala en jävla massa för skärmarna.

Jag lipade för första gången på jagvetintehurlänge.

Hur jag ska lösa det har jag ingen aning om.

Som grädde på moset tror jag att ett migränanfall kommer krypandes.

Kommentarer
Postat av: Jessica

meeeeh.. Vad fan har hänt med skärmarna? ;(

Och fan vad kåt hon är på sina jävla "skärmar". Två jävla kartongbitar skulle jag vilja kalla det.

Stackars liten <3

2009-04-23 @ 14:04:41
Postat av: Kaisa

men nooo :/ men det ordnar sig ska du se. nånstans måste väl skärmarna vara liksom?

hoppas vi ses imorgon! :*

2009-04-23 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback