On My Shoulders

       2009-04-07 @ 15:07:48
Först och främst: Tack för alla söta kommentarer på det förra inlägget. Ni är så gölliga. :*:*

Jag och Alex kollade på Slumdog Millionaire igår. Nä, vi gör inget annat än att kolla på film. Den var iaf bra. Kanske liiite överskattad tycker jag, men jag verkar vara jävligt kräsen när det gäller film för jag gillar fan ingenting. Och det jag verkligen gillar är det ingen annan som gillar. :(

Anyhooo.. Jag har tamejfan sökt ett sommarjobb idag, i Uddevalla, som tidningsbud, haha. Jobbtiderna är 03.00-06.00, vilket ju passar rätt bra på sommaren. Då har man tid att göra annat på dagen. Även om man gör det trött som en gnu, haha. Har också kollat lite cafébiträdesjobb som jag tänkte slänga iväg ett CV och perosnligt brev till. Det är så jobbigt med CV, fattar inte riktigt hur man skriver ett. Om man inte har några meriter och sånt lixom?

Alex är i skolan och jag har sjukt tråkigt. Kanske ska börja lite smått med maten, som en riktig hemmafru!Maten på bordet när han kommer hem lixom.


Sjukt söt låt tbh. Hennes röst är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback