Missa Bussen = Lista

       2009-04-22 @ 12:41:13
ALLMÄNT...
Namn: Camilla Therese Eric/ksson
Piercingar: Nope.
Tatueringar: Nej, men tror det kommer bli.
Längd: 162 skulle jag gissa på?
 Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blont, brunt naturligt (naaahe?)
Är du kär i någon: Det kan du hoppa upp och sätta dig på!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, med Alex.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Javenne.
Vilket shampoo använder du: Typ fructis och de vanliga.
Vilken parfym använder du: CKNY
Vad är du rädd för: Inte mycket. Haha, jag vet inte.
Gillar du att tvätta: Det är väl inte favoritsysselsättningen.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaaaa!

SENASTE...
Film du hyrde: Vet inte.
Film du köpte: Haha, det var nog 10 år sen eller något.
Låten du lyssnade på: Radio på jobbet igår, så något dåligt.
Låten du hade på hjärnan: Alla låtar på en och samma gång.
Låten du laddade ner: Men jag vet inte!
Personen du ringde: Alx
TV program du tittade på: Något på discovery.
Personen du tänkte på: Al to the x

FAVORIT...
Mat: Svårt. All mat är gott, haha.
Låt: Bubbelicious just nu
Sak att göra: Resa, fota, skratta
Sport: Ingen
Dryck: varmt: choklad kallt: vatten
Kläder: Ja, någon kan ju försöka beskriva min stil.
Film: Omöjligt.
Bil: Haha, ingen.

ANTAL...
Gånger du varit kär: 3 typ
Gånger ditt hjärta brustit: 1 typ?
Hjärtan brustit på grund av dej: 3, eller något.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Räknas födelsedag? Annars typ 3.
Ärr du har på kroppen: Inga allvarliga.

SENASTE...
Bok du läste: Öh, vet inte vad den heter.
Personen du fick mail av: Tradera :(
Personen du fick brev av: Pliktverket
Personen du fick sms av: Kaisa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Har inte hunnit göra något, ätit typ.
Var det kul: Ja, jag älskar att äta. :D
Hur tidigt stiger du upp: Beror la på, men oftast runt 10 kanske?
Gillar du att slåss: Aldrig testat.
Vad ska du göra ikväll: Baka scones kanske. :D
Är du seriös: Jag kan vara, ja.
Vad är du allergisk mot: Dumma människor. :(
Var har du ont: Ingenstans!
Använder du hårspray: När det behövs?
Kan du stå på händer:
Favorit serie: Finns så många bra, men Scrubs kanske.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Mjo
Är du glad nu: Neutral
Var du glad igår:
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Yes
Vad dansar du till: Elektroniskt
Stockholm är: En underbar, men lite för stor, stad.
Göteborg är: Där jag helst vill bo.
Kan du sjunga: Icke
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Japan
Ska bli skoj: Balen, studenten, sommaren.
Ska inte bli skoj: Jobba imorgon
Sparar till: Spara, vad är det?
Väntar på: Att dagen ska ta slut
Pålägg som gäller: Skinka, grönsaker, leverpastej
Dagens dryck: Vatten

Kommentarer
Postat av: Kaisa

WOHO jag blev "omnämnd".. höhö. hahaha

2009-04-22 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback