Mensmonster

       2009-04-26 @ 22:57:50
Jag har nog aldrig varit så opepp på något förr som jag var idag innan jag skulle till jobbet. Så sjukt trött och gnällig och mensig och jävlig. Men jag tog mig dit, och jag fick in fem bok, alla tills imorgon vilket innebär bonus. Det var en bra sista jobbdag helt enkelt. Jo, ni läste rätt. Jag har sagt upp mig! Det var alldeles för många timmars arbete för alldeles lite lön. Det känns som en befrielse.

När jag kom hem såg jag fram emot en muffin, men min familj hade ätit upp alla. Det skulle de inte ha gjort. Cravings efter socker! Får baka fler imorgon.

Hoppas ni haft en bra helg.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

yo go girl! bra att du sa upp dig om du inte tyckte det var värt det!

hoppas du sett mitt meddelande på bdb förresten.. om inte, så börjar vi 09:30 imorgon. ses då =) Kram

2009-04-26 @ 23:17:54
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: the man!

Hej! Vad är det för jobb du hade?

2009-04-27 @ 00:43:49
Postat av: Kaisa

gött att sista jobbtillfället var bra iaf liksom (:

2009-04-27 @ 08:14:33
Postat av: Clara

noo. Vad jobbigt.

Men jag håller med dig. Men vad gör man inte för lite lön i plånboken såhär innan sommaren ^^

2009-04-27 @ 17:54:47
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback