Kampen Mot Hålet

       2009-04-14 @ 23:30:34
Jag testade att göra en frisyr som jag nog ska ha till balen. Ville testa med smyckerna till för att se helheten lixom. Då märker jag till min stora förskräckelse att det ena hålet i örat har växt igen. Det brukar vara lite trögt när man inte haft något i dem på ett tag, så jag knökar och knökar och så knökar jag lite till. Det går inte så jag tar till en synål som jag ganska brutalt gräver igenom örat. Men eftersom att en synål är mycket tunnare än ett örhänge så går det ändå inte.

Nu har jag gett upp och sitter med en kylklamp mot mitt illröda, brännande öra.
Jag vill inte gå och göra hål på salong! :(


Stackars lilla öra. Alldeles blank är det med.
Kan inte vara lätt att vara mitt öra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback