Inte Kul!

       2009-04-10 @ 00:58:33
Åkte hem från Alex i förmiddags. När jag var framme i Jkpg vid fyra åkte jag direkt till ateljén för att skriva ut bilder. Jag blev tamejfan kvar där till klockan nio. Det var det mest påfrestande jag gjort på länge. Allting bara krånglade och jag var stressad som fan och ville bara gråta.

Jag har sjukt mycket på gång nu och jag är inte vad vid att ha så många bollar i luften. Jag blir helt förstörd av det. Jag orkar verkligen inte. När jag inte klarar av något bryter jag ihop och hatar mig själv. Jag är helt trött i både hjärnan och kroppen hela tiden. Har många problem att lösa som jag ligger och tänker på halva nätterna. Jag längtar som faaaaan tills studenten. Fyfan vad jag ska andas ut då.

Jag tror helt enkelt att jag ska låta bli bloggen tills allt lugnat ner sig, för annars blir det bara massa negativ. Kan inte vara kul att läsa långa inlägg utan bilder hela tiden. På tal om det saknar jag att fota som fan, men finns ingen tid! Åh..

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men söta lilla du. ANDAS! ta det lite lugnt med. för om man bara stressar så blir det inte bra ändå. ta det lite lugnt en stund o ta sen tag i något av allt som ska göras, så kommer det gå jättebra ska du se :) :*

2009-04-10 @ 07:44:03
Postat av: Fröken Grön

:(

försök att göra en sak i taget och bara fokusera på den saken så det blir klart snabbare och sen tar du nästa grej osv..

Det är ganska mycket nu innan studenten som ska fixas och det är därför jag tycker det är så dåligt att sätta praktikveckorna precis innan. Jag är glad att jag kan vara i skolan för då kommer jag att hinna göra klart endel skolarbeten..



Försök att prioritera också..

"vad kan vänta? vad ska jag börja med?"

2009-04-10 @ 10:06:15
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback