Info Dansföreställning/Fotoutställning

       2009-04-08 @ 21:50:38
Jag tror inte jag har skrivit om det innan, men såhär ligger det till:

Jag letade febrilt efter ett ställe att hänga ut mina bilder. Museet hade inte plats och någon café kändes inte aktuellt eftersom att bilderna är mest i utbildningssyfte. Så en morgon träffade jag av slump på en gammal kompis på bussen, som jag aldrig pratar med annars men det var tur att jag gjorde det den här gången. Det är nämligen så att hon är dansare och hennes dansgrupp ska sätta upp en dansföreställning om samer. Vad är oddsen lixom?

Jag fick nummret till hon som håller i hela patrasket och vi bestämde att jag ska hänga mina bilder i foaljén, så alla som går på dansföreställningen kommer kunna se dem. Pratade med henne nyss igen och fick lite information.

Föreställningen är på Jönköpings Teater.

Lördag 18e april 17.00
Söndag 19e april 14.00 och 16.00

Under 18 år 75:-, alla andra 150:-
Biljetter går att köpa i entrén,
men förköp helst på biblioteket eller ring och boka på nummer 12 95 00 eller 34 81 81.

Om det är någon (av mina nära vänner) som inte har råd, så är det okej att komma in och bara kolla på mina bilder. Men då missar man en säkert helt fantastiskt dansföreställning. :D

Kommentarer
Postat av: Clara

:D Jag kommer. Fast jag vill nog se allt. :P Om Stintan och Alex ska det. Puss

2009-04-08 @ 22:32:24
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Kaisa

ÅH PÅMINN MIG FÖR FASIKEN! detta får man ju inte missa liksom :)

2009-04-09 @ 07:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback