Hit Me! Before I Lose My Nerve!

       2009-04-03 @ 23:22:38
Fight Club på TV. Så jävla genialisk film. Så snyggt gjord.

Har inte haft tid att blogga, och har egentligen inte nu heller. Är hos Alex, vi har käkat god mat och nu äre chirre med dirre och film. Och massa myyyys!

Imorgon blir det nog ferre. Nästa vecka går Alex i skolan ganska mycket så det blir väl massa sömn och sitta och glo framför datorn för min del. Tog inte med mig kameran, dumt nog. Ångrar mig redan.

Jag åker hem igen på fredag tror jag. Ska nämligen jobba lördag och söndag. Japp, på självaste påskafton. Kul att ringa och störa folk då, men man måste ju göra sitt jobb!

Hoppas ni får en bra helg.
KYSSAR!!!

Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag skrivit ännu ett läsvärt inlägg. Tyck gärna till i inlägget med dina egna åsikter! Upprörs du lika mycket som jag om detta ämne?

Postat av: Kaisa

hoppas du får ett riiiktigt bra lov! :)

2009-04-04 @ 08:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback