Himla Fin Dag

       2009-04-22 @ 19:23:16
I skolan skrattade jag åt Stintan så tårarna sprutade. Hon är störd i huvudet på riktigt, och jag älskar det. Tur att jag är lika störd. Det var grymt länge sen jag hade så roligt som idag.

Efter skolan gick jag lite i skogen och fotade. Hade nästan glömt hur man gjorde, har blivit väldigt lite fotande på sistone. Väldigt synd för lusten finns där hela tiden.

När jag kom hem hade jag fått brev från Spray, det var ett diplom och biobiljetter i. Jag kom på 19e plats av 1000 bidrag, inte illa va! Det stog att jag var en kortfattad men fullfjädrad kärlekspoet, haha. Som om.




Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

haha vafan säger du? är ciggen din?

2009-04-22 @ 20:11:12
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback