Här Ska Friseras!

       2009-04-28 @ 09:14:39
Jag vaknade nyss och jävlar i min lilla låda vad jag känner mig död. Verkar som jag gått och blivit lite förkyld? Lite halson, täppt i näsan och det trycker i pannan. Förmodligen går det ju över framåt dagen.

Jag ska strax iväg till Stintan och leka frisör! Vi ska testa att göra olika balfrisyrer på varandra. Det ska bli spännande att se hur det går. Förmodligen åt helvete, hahha. Nääärå.

Oh juste, någon frågade vad det var för jobb jag sa upp mig ifrån. Det var ett företag som heter WaterSystems som säljer städmaskiner. Jag satt i telefon och ringde runt till folk och bokade in möten med säljarna. Visst låter det kul?!


Sånhär frisyr ska vi göra! Noooot.
Bild från min vän google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback