Här Ska Bakas Scones!

       2009-04-21 @ 14:38:14
Kaisa är så himla duktig. Hon har gjort en jättefin bok med sconesrecept. Hon tryckte upp 30 stycken och nu har hon bara ett par stycken kvar. Hur populär som helst alltså! Självklart köpte jag också en, för endast 100 riksdaler. Det var nog det bästa inköpet jag gjort iår, haha. Hon har typ hittat på recepten själv, eller lixom labbat fram dem. Duktigt säger jag bara!

Hon var och kollade på min utställning idag innan jag tog ner den, hon verkade gilla den. Och det var några andra också som berömde mig, det kändes bra. En tant föreslog att jag skulle gå till kommunens kontor inne på juneporten och fråga om jag fick hänga bilderna där också, för hon tyckte det var så himla informativt och bra. Så det ska jag göra!




Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Jag längtar tills jag får min bok!! Men jag ska gömma den från Adam för annars kommer han tvinga mig att baka allihopa ^^

Vilken har du bakat?

2009-04-21 @ 14:45:06
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kaisa

men aaaaaw vad glad jag blir :D

och jaa, din utställning var brabrabra!

2009-04-21 @ 15:13:34
Postat av: Amanda

Okej :) Tack så jättemycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 19:41:03
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback