Dilemma

       2009-04-28 @ 19:12:15
På lördag har jag och Linda planerat att träffas. Det var alldeles för länge sen vi sågs och jag har sett fram emot det i flera veckor. Vi har massor att ta igen och prata om.

MEN, jag börjar ju praktisera på en fotoateljé i Uddevalla på måndag, så idag ringde jag honom och han sa att han har bröllopsfotografering på lördag, två stycken till och med. Så han undrade om jag ville vara med på dem. Det är ju något som jag alltid velat testa på, och jag vet inte när tillfället ges igen.

Men Linda jobbar typ alltid så det är svårt att hitta tid att träffas. Dessutom saknar jag henne massor! Åh, vad jobbigt det blev.


Jag vet att det är töntigt att censurera sig själv,
men jag ser verkligen vidrig ut på den här bilden.
Linda, däremot, är så söt så man får hål i tänderna.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har jobb även denna helgen tyvärr, finns tid över ändå att ses men om du ändå har annat att göra så kanske det är bättre att skjuta lite till på det. Bara vi ses snart iaf för jag saknar dig sjukt mycket också!

2009-04-29 @ 01:41:59
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback