Dagen

       2009-04-19 @ 22:19:07
Jomen det var väl en fin dag. Sov ganska länge, sen åkte jag, Jes, Alex och Stintan och kollade på utställningen. Inte så jävla kul att Stintan var den enda av mina vänner som såg den, menmen.. Sen åkte vi hem och de ringde från Water Systems och frågade om jag kunde jobba idag. Alex skulle ändå åka hem så jag ställde upp. Det sög som fan, gick inte så bra och jag var trött.

Nu är jag hemma och projektrapporten ligger och tynger mina axlar. Tur att jag är ledig imorgon så att jag kan skriva hela dagen.


Har suktat efter den här rosa jackan hur länge som helst.
Nu var den på rea för 100 spänn, klart jag slog till!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

söt bild på dig! och jag ville verkligen sett bilderna :( blö.

2009-04-20 @ 07:24:51
Postat av: jenny

svar: köpt på bikbok, finns både i rosa och svart :) gå dit och spana!

2009-04-20 @ 13:59:08
URL: http://jennyfagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback