Ångest!

       2009-04-20 @ 14:08:19
Inatt blev jag sjukligt sugen på pannkakor, så klockan halv ett ställde jag mig och stekte, haha. Och det var värt det, så gaaaalet gott. Tänkte att äh, jag är ledig imorgon, kan ju sova hur länge som helst! Nu är klockan snart två och jag klev nyss upp. Jag ångrar det ganska hårt, för solen skiner ute och jag måste skriva rapport hela dagen. Skulle varit ute i solen istället för att sova.

Dessutom kom jag på att jag missade de tre föreställningarna idag, haha. Men det gör väl egentligen inte så mycket. De gånger jag varit där är det typ en person som frågat mig något. Men imorgon måste jag dit, för att plocka ner hela kalaset. Det kommer kännas sorgligt. När jag lagt ner så himla mycket tid på det skulle jag önska att det kunde hänga där för alltid, haha.

Och som ni kanske märkt har jag fixat så kan man kommentera igen. Så nu får ni skriva för glatta livet! Så tråkigt att logga in utan något nytt ju.




För er stackare som missade utställningen såg det ut ungefär såhär.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Fiiint! Vackra bilder (:

2009-04-20 @ 16:01:24
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Kaisa

MEN ÖH! när ska du dit och plocka ner det imorgon? jag kanske kan hänga på? så får jag ju se det xD

2009-04-20 @ 17:16:25
Postat av: Aurora Studios

Ååå, men titta!:O Herregud, det hade jag ingen aning om! Det är DÄRFÖR så många kommenterat den idag.. Hmm... Åå, tack för att du gjorde mig uppmärksam!:D



Okej, det är mer än ambitiöst att laga pannkakor så pass sent!;) Jag som knappt orkar dammsuga om klockan är efter 18.xD Good job där!

2009-04-21 @ 12:24:13
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback