Regnbåge och 118 100

       2008-09-01 @ 22:15:28
Alltså det är ju helt sjukt. Kläderna i affärerna är i de tråkigaste färgerna man kan tänka sig. Bara grått, svart, grått, mörkgrönt, svart.. ÖÖÖVERALLT. Men som tur är lyckas man hitta små skatter i vissa affärer. Som idag. Jag och Stintan gick på A6 i 2,5h.


Ny tisha, ny skärm.

För övrigt måste jag dela med mig av min otroligt roliga upptäckt 118 100. Ni vet, man sickar sms med en fråga och de svarar på ALLT. Det funkar faktiskt! Man får svar nästan på direkten och de är väldigt humoristiska. Jag och Jes har roat oss ganska mycket med det senaste tiden. Vet inte vad det kostar men skit samma. :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nooooz, you used the word "tisha", ett steg närmare modebloggare :(:(

2008-09-07 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback