Kalla Fötter

       2008-09-14 @ 20:34:25
Woopwoop. Igår var nog den konstigaste kvällen på länge. In a good way! Jag hade kuuuwl.

Nya dojjs! I mocka. D: Men kunde inte motstå dem. Mmmmumma.

Jorå, på lördag åker håret av. Men jag vet inte, tror jag börjar få kalla fötter. Idag är håret helt perfekt. Efter silverschampoo är det helt mjukt och och ligger helt fint.

Jag hade tänk mig något sånthär:



Jag vet inte, beslutsångest. Om jag klipper kort så kommer jag inte kunna göra olika frisyrer. Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Kaisa

fast om du klipper kort kommer du kunna ha rufsigt och det är snyyyggt. gör så som känns bäst. du passar i allt ju :)

2008-09-14 @ 21:29:05
Postat av: Alexandra

Klipp! Kommer bli snyggve.

2008-09-19 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback