Jag Är En Brandfara

       2008-09-28 @ 18:24:52
Åkte ju till Borås igår (trevlig kväll, träffade mycket folk jag saknat, jag kommer snart igen!) men befinner mig nu i Uddevalla hos älsk. Jag fick abstinensbesvär och var verkligen tvungen. Så ingen skola imorgon, hata mig inte!

Det skulle vankas mat.
Eftersom att hela köket är en enda röra där inget ligger där det ska, så låg det en skärbräda i plast på spisen. Jag satte på plattan och gick iväg lite i väntat på att smöret skulle smälta i stekpannan. Oturligt nog hade jag satt på fel platta. Smält plast överallt. Tur att jag hann komma tillbaka innan hela lägenheten började brinna.

Nu lagar Alex maten.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

haha du är farlig på riktigt ju!

och jag tycker du gjorde rätt i att åka till Uddevalla :) plus, du missar inget i skolan ändå ju. bara film och eget arbete. så det var ett bra initiativ av dig :D

2008-09-28 @ 18:47:12
Postat av: Clara

äsh, så skulle ja också gjort ;) Och vi kommer inte göra så mkt imon ändå! Ha det fint hos Alex.

2008-09-28 @ 20:30:15
URL: http://onevoice.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback