Sápmi

       2008-10-15 @ 19:25:39
Alltså jag måste fan skriva om det här nu.
Mitt projektarbete har med samer att göra.
Jag har nog ringt till alla jävla samer i hela jävla Norrland, jag har inte fattat mycket och det har gett mig ennu mindre. Jag höll på att ge upp efter 40 telefonsamtal och 20 mail, men nu. NU, lönade det sig äntligen.
Jag är så fruktansvärt lättad och glad, att det faktiskt finns snälla människor!
Jag blev så extas att jag hoppade högt efter att vi lagt på, hahaha.

Nu är jag lite lugnare, trots alla tusen läxor jag har att göra.

In other news dansade jag och Stintan street dance idag.
Det var jävlig B och inte så kul, men fyfan vad jobbigt det var.
Trots det myser jag fortfarande runt i mysbyxorna jag dansade i, tofflor och te.
Fresh va? En dusch kanske borde sitta fint.

Kommentarer
Postat av: Stintan

erkänn att mjukisarna är mysiga :D

ett plus är att jag får en huge badonkadonk i dom ;) haha

2008-10-15 @ 19:47:55
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback