I Used To Rule The World

       2008-10-22 @ 23:58:22
Jorå, 37h har jag jobbat.
Kanske dags att få lite lön, haha.

Jag efterlyser mina fotoskills.
Jag har tappat det, bilderna blir bara helt pöh.
Inte stunning som man hade önskat.
Bara okej.
Okej is not enough.

Jag gick en promenad med min syster. Det var 5 grader ute och jag höll på att frysa stjärten av mig.
Hur ska jag klara -20? Hur ska min baby klara det? Något som vet det förresten, hur mycket kyla en D80 pallar? Jag har tappat bort min instruktionsbok, hrmpf.

I övrigt då?
Jag och min vän MermSperm funderar på att dra iväg på lovet.
Vi är aspepp på Warszawa, men det är ju så fruktansvärt stort. Går man vilse är man vilse för alltid.
London! utbrast jag, men också stort och dyrt. Prag och Dublin har också stor potential.
Merm röstar för Glasgow, inte jag. Har ni några förslag?
Annars får det väl bli Köpenhamn.

Jag önskar att min förbannade mens bara kunde dyka upp någon gång,
så jag slipper de här humörsvägningarna och frysa ena sekunden och svettas den andra.

Regnet smattrar "Gå och lägg dig!" mot mitt fönster.
Bäst jag lyder.

Kommentarer
Postat av: Jennie

London tipsar jag om. Först kändes det stort, men man lärde sig hitta lätt.

2008-10-25 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback