Godis Är Den Bästa Medicinen För Själen

       2008-10-13 @ 21:10:49
Om jag ska vara ärlig så vill jag inte höra att "det kanske blir bäst så". Det hjälper inte mig.
Det kan inte bli bäst, inte ens bra. Bara dåligtdåligtdåligt.

Vi ska försöka hitta en veterinär som kan komma hem till oss och göra det, annars är det djursjukhuset som gäller.

Imorgon.
15.30.

Tanken på att sitta i ett sterilt väntrum med en flåsande, jamande, livrädd Kajsa får mig att börja gråta.
Det är inte så hennes sista tid ska vara.

Skiter nog i skolan imorgon. Har ändå bara multimeda.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

aw jag vet inte vad jag ska säga :/ önskar det fanns något man kunde göra. faktiskt. jag gör verkligen det.

2008-10-13 @ 21:37:14
Postat av: Clara

Fy va jobbigt... <3 ska tänka på dig imorgon...

2008-10-13 @ 22:16:57
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback