W380i

       2008-11-13 @ 22:17:28
I förmiddags hade jag så fruuuuktansvärt tråkigt, jag höll på att dö av tristess. Visste inte vart jag skulle ta vägen.
Så jag drog till Stintan när hon hade slutat, checkade fina saker hon hade köpt i Indien och käkade glass.
Vid halv fem kom min pappa och hämtade mig för vi skulle till The Phone House.
Herregud vilken kaos i stan vid den tiden, bilar ööööverallt. Tog en kvart att hitta parkeringsplats.
Och folk undrar varför inte jag ska skaffa körkort. Huuur som helst..

Var där inne rätt länge, till slut bestämde jag mig för en walkman, huuur fin som helst.
Bestämde hur jag skulle delbetala och hon gick och hämtade mobilen.
Men så funkar inte telias jävla skitsida. Så jag kunde lixom inte teckna nytt abonnemang.
Sjuuuuukt sur blev jag. Var ju aspepp på min nya fina mobil och så bah NÄ, du får vänta en dag till.
Så jag ska dit imorgon och köpa. Kommer bli huuuur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback