Måndagskrisen

       2008-11-03 @ 12:14:36
Måndag.
Är det inte då man ska ha vilat ut sig hela helgen och ha massor av ny energi?
Så är det inte för mig. Jag vill hoppa direkt till fredag. Skoltrött, någon?
Men det får jag inte vara idag, för idag ska jag stå inför klassen och verka viktig i fem minuter.

Jag har aldrig haft problem med det förut, men nu är jag skitnervös.
I högstadiet tyckte jag det var kul att just jag fick allas uppmärksamhet för en stund.
Usch, försöker tänka att jag inte kommer stamma och stå och vifta med armarna.
Men det kommer jag göra, haha.

Jag återkommer senare med hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Debbie

ååh.. jag minns muntliga nationella.. jag svettades å skakade som jag vet inte vad. och sen råkade jag prata i 9 min istället för 5, vilket läraren inte uppskattade XD Lycka Till!!!

2008-11-03 @ 16:22:44
URL: http://thedeborah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback