Halloweenkvällen

       2008-11-01 @ 13:38:22
Jag och Jes anlände efter många om och men till förfesten. Alla hade skitfina outfits och var glada. :D Sen var det buss in till stan och springaskyndaskynda till Bongo för att hinna innan klockan nio. För mycket alkohol för Tingeling, men det blev bättre efter ett tag. När vi skulle dra vidare hittade jag inte min syster som hade lappen till garderoben. Tillslut gick de med på att ge mig väskan, men inte jackan av någon jävla anledning, haha. Men jag hade iaf plånbok och mobil så vi vandrade vidare till Tusen Och En Natt där vi körde shotbricka, sen gick vi och åt på Evergreen. Skulle ta 25an hem, men eftersom jag bara hade en litenliten klänning på mig och det var sviiinkallt, så ringde jag min mamma som uppmanade mig till att ta taxi. Som hon betalade. :D Jag älskar taxi! Man kommer hem så tryggt och snabbt. Och så är det tyst och mysigt.

Idaaaag gick jag upp ganska tidigt, åkte en liten sväng med mamma och pappa och nu hade jag tänkt baka cupcakes! Och göra svenskan senare. Kanske ta en promenad också i det underbara vädret.

Puss på alla sötnosar igår.
Och förlåt om jag var jobbig. ;(

Kommentarer
Postat av: Kaisa

gött med taxi :o

och jag kan typ inte smälta hur jäkla söt du var som tingeling :D

2008-11-01 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback