Guitar Hero & Mackmakeriet

       2008-11-10 @ 20:32:46
Det är ungfär vad vi har ägnat oss åt idag. Slapp måndag alltså. Skönt på ett sätt, men också lite tråkigt.

Nu har Alex åkt hem och jag är ensam igen. Vi syns ju igen på fredag, men på lördagen åker jag till Linda som fyller år.

Jag är ju ungefär lika smart som en guldfisk. Imorgon är det expoprov men jag har inte häftet hemma så Frida fick komma förbi med sitt innan så jag kunde fota av det. Vad skulle jag göra utan henne? Har haft hur lång tid på mig som helst att ta hem häftet, men har skjutit upp och glömt. Kmulls i ett nötskal.

Expo ja, det kanske inte är något alla känner till? Det är ju inte precis ett vanligt ämne, det är bara vi konstiga medieelever som håller på med sånt, haha. Vi gör iaf skyltfönster och sånt, visar upp hårda och mjuka varor. Exponerar helt enkelt. Det hade varit riktigt kul, om det inte vore för den konstiga läraren. Man måste göra som on tycker, allt annat är fel.

På torsdag är det religionsprov som jag är lite nervös inför, är skitmycket att plugga.
Sen är det SV NP skriftliga också, men det kan man ju inte precis öva på ändå.

Ha en bra kväll mysungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback