Fylleri Fyllera

       2008-11-29 @ 12:14:31
Åkte hem från Alex igår på förmiddagen, för jag skulle ju jobba på natten.
Trodde jag. Det behövdes tydligen inte, och det fick jag reda på precis efter att jag löst biljett.
Kul skit, kul skit. Men jag gick iaf ut med gammalt och nytt folk. Jag hade kul.
Dessutom så fick jag instuderingsfrågorna av Sandra, så det var ju bra.

Idag skulle jag åkt till Linda och partajat med the old gang, men jag orkar faktist inte.
Jag är sjuk och ska plugga. Och trött efter igår.

Funderar dock på att dra till DH en sväng.
Men jag vet inte med vem. Jes ska vara med coooooola Hasse och jag får inte vara med. ;((

Kanske borde leta upp mitt pass också för om en vecka åker viiiii. (:

Kommentarer
Postat av: Clara

meh. ja tror ja såg dig bakifrån då igår såna fall. Men visste inte om det va du, för ja visste inte att du va i jkpg, o så skulle vi åka iväg då precis. ;P :)

2008-11-29 @ 13:18:58
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback