Fruktansvärt

       2008-11-27 @ 13:22:11
Igår ifann sig ångesten.
Jag är totalt pank, helt sjukt.
Inte ens något kvar på det feta sparkontot.
Jag har inte varit pank sen innan sommaren, det känns skitjobbigt.
Snart är det jul och Alex fyller år och vi firar två år. Jag kommer inte få ihop det.

Så när jag igår blev tillfrågad att jobba idag och imorgon blev det svårt.
Jag hade inte träffat Alex på två veckor, saknade så jag höll på att dö.
Men som sagt, pengar behövs. Jag hade grym beslutsångest.
Kärleken tog dock överhand och jag åkte till Uddevalla.
Idag ska jag inte jobba, men åker hem tidigt imorgon så
jobbar jag natt på Centrum. Folk ska ut också, så det blir
väl att man hänkar. Fast jag inte har råd. Får bli nyktert kanske.

Fast nu kom jag på att jag och syster ska till banken
imorgon på möte tidigt som fan. Åh vad jobbigt det blev nu.

DESSUTOM glömde jag mitt kollegieblock på bussen igår.
Ni vet, ett sånt där med alla ämnen i ett block.
Jag har prov på måndag och instuderingsfrågorna står i locket.

Det är inte min tid helt enkelt.

PMS som grädde på moset.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

låter inget vidare :/ hoppas att allt ordnar sig!

2008-11-27 @ 18:04:25
Postat av: Clara

studiebidraget kom idag min vän. Men hoppas att det löser sig. Puss

2008-11-28 @ 19:05:33
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback