Dumma Mamma

       2008-12-01 @ 00:25:09
Jag känner mig ganska mogen och vuxen, jag brukar aldrig bråka med mina föräldrar och få raseriutbrott längre.
När jag var mindre var jag seriöst som ett litet bi, rebellisk och skrek och allt var på mina villkor.
Men som sagt, det har gått över nu, som tur är, haha.

Men när min mamma säger nej till att låna ut sin bil över nyår i ren girighet så brister det.
Mamma och pappa är alltid hemma på nyår, utan undantag. Och om de nu skulle behöva
åka någonstans så finns faktiskt pappas bil. Det gäller dessutom bara två dygn, och hon
behöver inte betala bensin. Så vad fan är problemet? Hon är så fruktansvärt bitter.

Och nu är jag arg. Sådär riktigt tonårsarg. Hon är så elak!
Men det går ju över.


Kommentarer
Postat av: Stintan

Vad konstigt.. men hon kanske är rädd att ni ska trasha hennes bil ^^

Jag och adam lånar alltid mammas bil när han är här, hon typ tvingar oss. haha ;(

2008-12-01 @ 10:00:44
Postat av: Kmulls

Stintan: Jaaa, vi brukar få låna hennes bil när vi är här. Hon är väl orolig att något ska hända när vi åker så långt eller något.

2008-12-01 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback