To Mrs Stintan Herself

       2008-07-29 @ 10:38:21
Vi arbetsmyror måste ju hålla ihop va.
Varsågod Stinie, här får du lite underhållning när det är dött på jobbet!

Igår kväll åkte jag och Jes och badade i Vättern.
Det var helt galet kallt, fick kramp i benen, hahaha.
Men det var skönt ändå.

Imorse regnade det tamejfan. Jag hatar vakna upp till regn.
Jag znoozade så länge att jag nästan kom försent.
Nu har molnen dock gett med sig fast blåsten är elak.
Alla kvinnor på jobbet skiter i att det är kyligt och sitter ändå ute på rasten och suger i sig all sol de kan få tag i.

När jag åkte ersättningsbuss i söndags.
Busschauffören: På höger sida ser vi delar av Trollhättan - industriområdet. Här tillverkar de Saab-bilar, om det är någon av er som har en sån hemma. Här ligger också Volvo Air som gör flygmotorer, om det är någon av er som har ett flygplan hemma... Fast då kanske ni inte hade tagit tåget.

HAHA, idiot. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback