Med Mjukglass I Ena Handen Och Vänner I Den Andra

       2008-07-21 @ 23:01:31
Tröttheten lyckades inte riktigt slå omkull mig när jag trillade in genom dörren efter jobbet.
Jag lyckades ta mig in till stan och det är jag glad för. Mina tre favorittjejer var precis vad jag behövde.
Äta glass på piren, prata av sig och promenera lite är en frisk fläkt så att säga.
Det är lätt att glömma av hur fina de egentligen är och att man ens har dem när det går så lång tid.
Jag blev fnissig och bubblig och det kommer jag kunna leva på i någon vecka.

Sängen kallar!
Shoflöjt.

Kommentarer
Postat av: Stintan

Det var hur mysigt som helst =) synd bara att clara och alex gick så tidigt.

2008-07-22 @ 09:08:19
Postat av: Clara

tack för den kvällen <3 det var mysigt. och ni är sååå himla bra, på att lyssna o att bara vara vänner :) <3

2008-07-29 @ 22:05:11
URL: http://onevoice.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback