Lyckan Vänder

       2008-07-31 @ 09:25:39

Igår kväll blev ju helt värdelös, allt gick emot mig.
Här får man inte vara lycklig, nänä!
Jag och hun hyrde iaf en dålig film som jag somnade till.

När vi låg i sängen och skulla sova sa jag att jag
läst på internet att en chihuahua kostar 17 000
och vi pratade om hur dyrt det är.

Jag
: För de pengarna kan man ju köpa en jättefin kamera.. Eller jäääääättemånga pizzor!
(Alex räknar alltid allting i pizzor)
Alex: AH! Du! Fattar du hur många pizzor det blir eller? Det blir typ 340 pizzor! Åååååh ge mig!

Han är sötast i hela världen och idag åker han hem, men jag åker till honom imorgon tiihihi.
Ikväll ska jag träffa Stintan, för på måndag åker hon till Kroatien i 3 veckor.
Ååååååh. ): Kommer sakna ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback