Kontorslivet Är Inget Liv

       2008-07-21 @ 12:58:42
Jag sorterar in kvittenser efter nummer i rätt pärmar.
Jag river av kanter efter perfereringen på lastförteckningar som jag sedan sorterar in efter bokstav i en krokodil.
Jag viker fakturor och lägger i kuvert som jag väger och frankerar.
Jag säger "Välkommen till DSV" för trehundrasexioåttonde gången för dagen i mitt headset som börjar växa fast i huvudet.
Jag dricker vatten och harklar mig för att få rätta på min stackars skrovliga hals.
Jag gör det jag ska utan att tänka, som en programmerad robot.
Jag arbetar.

Jag har väntat hela dagen på att skriva här.
Det här är dagens höjdpunkt.
Min blogg är dagens höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: Stintan

hahahaha, det här var ett sorgligt inlägg :((

2008-07-21 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback