Kate Moss Med Grädde På

       2008-07-22 @ 11:55:56


Kate Moss gör mig lesbisk.
Och väldigt, väldigt avundsjuk.

Jag vet inte vad det är men sista tiden har jag verkligen varit hungrig konstant.
En gris, det är vad jag är när jag proppar i mig chips och bakelser utan samvete.
Tyvärr är ju inte jag som vissa andra som kan äta femton elefanter utan att gå upp i vikt.
Jag äter en bulle och går upp 1 kilo.
Nu får det vara nog. Plockar fram självdiciplinen som finns djupt där inne någon stans och slutar äta onyttigt.
Stå upp till kamp! Förenade måste vi stå mot fettet.

Hahha, det låter som jag väger typ 120 kilo. Så illa är det inte.
Men det finns en gräns där det börjar bli för mycket helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: jussi

visst skulle jag kunna det, beror väl på vad du vill ha :D

2008-07-22 @ 18:19:51
URL: http://jussijussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback