Hard work, work

       2008-07-11 @ 11:37:34
NU JÄVLAR ska här skrivas!
Orden kommer dansa tango i mitt huvud och bokstäverna kommer rinna av mina fingrar.
Pass på!

När regnet öser ner och alla ändå sitter inne och glor på TV så gör det inte så mycket att telefonen är knäpptyst och allt pappersarbete redan är gjort. Jag har visserligen jävligt tråkigt. Jag har spelat spindelharpan 2100 gånger och inte fått ut den en enda gång. Jag har tröttnat på tetris. Jag har druckit så mycket varm choklad så det rinner ur näsan på mig. Jag spyr på mig själv och min falska trevlighet när folk egentligen bara kastar skit på mig. Jag behöver slå någon.
Aktivitetsidéer mottages gladerligen.

Jag åt på tok för mycket fiber igår och min mage straffar mig för det genom att leka hela havet stormar. Det blir ju inte bättre av att jag inte kan flytta mig från datorn ens en minut. Jag får sitta och smygprutta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback