Otur Otur Otur

       2008-12-14 @ 13:06:44
Jag skulle verkligen ha kommit med det första tåget.
Jag blev fast i Falköping i en timme och i Gbg trekvart.
Det tog sammanlagt fem timmar att åka bara för att kollektivtrafiken är fukked.
Det skulle jag fan kommit till Paris på.

Den senaste veckan har jag bara haft otur konstant.
Det är som att alla speglar jag tagit sönder, alla stegar jag gått under och alla gånger jag lagt nycklarna på bordet kommer tillbaka till mig nu, allt på en och samma gång. Visst, jag har väl aldrig varit särskilt smidig eller haft jättetur, men det här är ju extremt?

Är iaf glad att jag kom fram till slut, för god mat, ett rejält skumbad och mys till film väntade på mig.
Vill verkligen inte åka hem idag, men jag kan inte missa mer skola. Alex kommer iaf till mig på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Stintan

men efter regn kommer solsken :) så nu när du haft såhär mkt otur, tänk vad mkt tur du kommer få!

2008-12-15 @ 00:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback