Förkylningen Flåsar Mig I Nacken

       2008-12-28 @ 19:57:42
Jorå, jag lever! Har haft fullt upp bara.

I måndags kom gossebullen till mig, och på tisdagen så jobbade jag som sagt. Det var inte kul, men det var väldigt lugnt och nästan inga arga kunder. Klirr i kassan är bra.

Julafton var helt okej. Galet god mat, massor av godis, helt okej julklappar, Kalle Anka, risalamalta och alkohol. Och med min älskling vid min sida. Precis som det ska vara lixom.

Juldagen
tog vi bilen till Uddevalla. Slog in de sista julklapparna snabbt som attan och duschade, sen bar det av till älsklings morbror och all annan släkt. Där var det bara trycka i sig mat igen, alkohol, julklappar (fick fan fyra pocketböcker och 300 kr i presentkort på H&M av älsklings mamma, hon sätter ribban högt) och den där 50-kronors-julklappsleken. Verkar vara ganska många som kör med den. Det var roligt, alla var helt hysteriska, haha. Jag lyckades bara få tag i en trisslott som jag vann 50 spänn på, men bättre än inget.

I fredags åkte jag till sötaste Linda. Hyrde film och köpte godis med Becca, tänkte ha en lugn kväll. Så blev det ju inte riktigt, blev krogen. Inte helt oväntat kanske. Tanken var ju ett glas eller två, och det gick bra och var mysigt i början. Sen kom massa andra kompisar och det blev mer alkohol. Meneee. Det var en trevlig kväll!

Igår jobbade Linda så jag gick på mellandagsrean själv. Hittade inte så mycket alls, småsaker bara. Tråkigt. ): Bauhn och Alex kom in lite senare och gav mig sällskap, sen åkte jag och Linda hem tillsammans. Förfestade lite hos henne och sen var det Trägårn som gällde. Där hade ju inte jag så röj precis, så jag drog till Alex som satt med en tjejkompis på en annan krog. Tyvärr så tröttnade de på det ganska snabbt och ville till Trägårn, så vi gick dit igen. När vi precis hade kommit in så ville Linda hem, haha.

Idag jobbade hon också så jag städade hennes lägenhet (för jag är så snäll!) sen åkte jag till Uddevalla. Här ska jag vara fram till nyår som jag peppar som fan! Vi firar ju två år och hela köret, mamma mia.. Ska bli så kul och mysigt! Imorogn tänkte jag hitta en klänning att vara party i. :)

Tänkte slänga upp en bild eller två på bdb, men det gick ju inte så bra eftersom att älsklings dator är så full att jag inte kan retushera bilder i PS, haha. Men det kanske kommer senare.

Tror aldrig jag har skrivit ett så långt och ointressant blogginlägg, men nu vet ni vad jag har för mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback