Året Var 2008

       2008-12-21 @ 01:49:18
Förmodligen det bästa året i mitt liv.
Många kanske inte tycker det är något märkvärdigt,
men att bli 18 öppnade många dörrar för mig.

Helt galet hur mycket jag har hunnit erfara!

Jag har hunnit vara utomlands två gånger.
Inte illa när man aldrig varit uromlands innan i hela sitt liv.
Både resorna skedde dessutom med först världens bästa pojkvän,
och andra med världens bästa kompis.
Jag har varit i Jokkmokk och träffat samer, något som de flesta förmodligen aldrig upplever.
Endel har inte ens ett extrajobb, men under detta året har jag hunnit skaffa mig två stycken.
Två stycken där jag dessutom får hålla på med det jag brinner för.
Hann också med mitt livs första festival.
Jag har firat min första ettårsdag!

 Inte dåligt för bara ett år måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: anna

vilken härlig design du har på din blogg, man blir glad^^

2008-12-21 @ 01:51:19
URL: http://tresmating.se
Postat av: Tereze Kirch

Skulle bara vilja önska dig en god jul och ett gott nytt år! KRAM <3

2008-12-21 @ 01:51:21
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Stintan

Det låter som ett toppenår :) Då får man bara hoppas på att nästa blir bättre!

2008-12-22 @ 10:07:01
Postat av: Kmulls

Stintan: Jaaa, man kan ju hoppas, men det blir svårslaget. :)

2008-12-23 @ 08:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback