Livet Leker

       2008-08-21 @ 21:26:32
Hej vänner!

Alexander är här, men han åker hem imorgon. :(
Jag vet inte om jag ska följa med honom till Uddevalla,
om jag ska åka till Linda i Borås eller vara kvar här.

Igår kväll var mysigast på länge.
Sommarlovet är slut men det märks inte, haha.
Jag, Alex och Jes satt ute på altanen i flera timmar. 
Spelade kort, rökte vattenpipa, lyssnade på musik
och åt chips. Jag gillart, så borde alla kvällar vara.

Stintan ringde mig nyyyss. :DD
Hon sa att de har det hur bra som helst,
hade åkt vattenskoter och hade strålande väder.
Men hon längtar hem. Till mig, såklart. 
Frågade massa om skolan också. 
På måndag kommer hon hem. Fan på tiden!

På tal om skolan så är det hur slappt som helst.
Nästan inga lektioner, skitlånga sovmornar.
Och mina betyg var helt okej, fem MVG, 
åtta VG och fem G. Jag är nöjd. 

Det var väl det jag ville ha sagt.

Chipp hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback