Home Sweet Home

       2008-08-14 @ 13:24:33
Det var förfest klockan halv sex och det var regn och kir och vin.
Det var ett tomt Bongo klockan sju och det var hunger men
vägran att betala multum för lite skitmat.
Det var klockan åtta och det var Lille Skutt och blåa tungor.
Det var hunger som tog över och det var nachos och mat
har aldrig smakat så gott. Det var ett fullsatt Bongo klockan
nio och det var många glada, välkända ansikten.
Det var pussar och kramar och shots åt höger och vänster.
Det var hunger igen och det var ett Mc Donalds som var stängt.
Det var ett telefonsamtal som skulle ta oss hem och det
var gymnastik på asfalten under väntetiden.
Det var klockan halv elva och det var rostat bröd i Mandz
kök. Det var en hel familj hemma som skrattade åt oss.
Det var tre stycken fulla ungdomstjejer som efter många
timmars prat somnade i samma säng. Det var en Bex
som mitt i natten gick hem av okänd anledning.
Det var en kort men händelserik kväll.

Det var min kväll.

Nu är jag hemma.
Jag älskar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback